Elke reis begint met een eerste stap - Reisverslag uit Benthuizen, Nederland van reiwendelbaukanari - WaarBenJij.nu Elke reis begint met een eerste stap - Reisverslag uit Benthuizen, Nederland van reiwendelbaukanari - WaarBenJij.nu

Elke reis begint met een eerste stap

Door: arianne

29 Januari 2017 | Nederland, Benthuizen

Het definitieve reisschema is er, en daar zijn wij, Reinate, Wenneke, Delinah, Baukje, Annemieke en Arianne erg blij mee. We zijn al maanden met onze voorbereidingen bezig, nu weten we ook wat we per dag kunnen verwachten. Tenminste, in een schema. Want weer geldt, eerst ervaren. In het schema zie je dat we donderdag het ziekenhuis al gaan bezoeken. De handschoenen, jas en spatbril liggen klaar in mijn koffer. We gaan ervaren of we op deze manier de handen uit de mouwen kunnen steken, of ....we gaan het zien.
Elke reis begint met een eerste stap.
Morgenochtend komen we weer bij elkaar en nemen we met elkaar de laatste zaken door. Dinsdag de vlucht.
Wat ons betreft zijn we er klaar voor.

reisschema Werelddiakonale Reis naar Kenia

donderdag 9 februari 17 Aankomst in Amsterdam

• 29 Januari 2017 - 20:07

Erica :

Jullie zijn toppers! Heel veel succes en zet hem op!
    Liefs Erica

• 30 Januari 2017 - 01:34

Ria Rombouts:

Erg leuk om nu al te kunnen zien waar,wat en wanneer jullie allemaal heen gaan. Wel een druk programma hoor. Heel indrukwekkend. Wat zullen jullie onder de indruk zijn van die projecten. Ben heel benieuwd naar al die verhalen. Alvast een hele goede reis toegewenst en onze gedachten zijn bij jullie. Heel veel liefs van Ria en Duco

• 30 Januari 2017 - 22:35

Lizette :

Wat super gaaf om zo jullie ervaringen te mogen lezen van jullie reis naar Kenia!
    Onwijs gave tijd gewenst!!

• 31 Januari 2017 - 17:33

Vanessa Schouten:

Mooi schema! Mooie vooruitzichten en ervaringen! Genietse allemaal!